AS Grindeks piedāvā 9.-12. klašu skolēniem tuvāk iepazīties ar izvēlētajām profesijām, darba pienākumiem, ikdienu un gūt atbildes uz sevi interesējošiem jautājumiem. Uzņēmums piedāvā ielūkoties šādās profesijās: ķīmiķis, ķīmijas tehniķis-analītiķis, ķīmiķis-analītiķis, mikrobiologs, vecākais ražošanas farmaceits, farmācijas tehnologs, farmaceitiskās produkcijas ražošanas operators, reaktora operators, iecirkņu vadītājs un iekārtu operators, kā arī uzzināt par citu darbinieku pienākumiem. Vienas dienas laikā skolēni varēs saņemt atbildes uz sevi interesējošiem jautājumiem par nozari, darba iespējām un ikdienas darbu, apskatīt ražošanas iecirkņus, praktiski darboties laboratorijās un gūt zināšanas labāko „Grindeks” speciālistu pavadībā.

Grindeks valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis: „Katru gadu rīkot „Profesiju dienas skolēniem” mūs mudina skolēnu zinātkāre, neapsīkstošā interese un prieks skolēnu acīs. Tas motivē uzņēmumu neapstāties pie sasniegtā, bet turpināt pilnveidoties, jo redzam, ka Latvijā ir potenciāli jaunie ķīmiķi, farmaceiti, mikrobiologi un citi tik nepieciešamie zinātnieki.”

Uzņēmums jau ceturto gadu rīko „Profesiju dienas skolēniem”. Katru gadu skolēnu interese par ķīmiju un farmāciju arvien palielinās. Pēdējos divos gados „Profesiju dienās” piedalās 40 skolēnu gadā. Kopā pēdējos četros gadus „Profesiju dienās” piedalījušies 138 skolēni un gribētāju skaits turpina augt.

Grindeks Personāla departamenta vadītāja Inese Kalēja: „Galvenā „Profesiju dienu” iecere ir veicināt skolēnos interesi par ķīmiju, dabaszinātnēm un karjeras iespējām farmācijas nozarē. Profesijas izvēle ir nozīmīgs solis katra cilvēka dzīvē un reizēm par konkrētām profesijām ir tik daudz nezināmā, tāpēc šī projekta ietvaros skolēniem ir iespēja iepazīt ar farmācijas jomu saistīto profesiju specifiku un kur vēl labāk iegūt pieredzi kā ikdienas darbā, kad skolēnus ar savu profesiju iepazīstinās pieredzējuši un kompetenti speciālisti. Šeit pilnībā attiecināms teiciens „Labāk vienu reizi redzēt, nekā simts reizes dzirdēt!”. Ceram, ka dienas laikā gūtie iespaidi rosinās skolēnos daudz motivētāku attieksmi pret konkrētu mācību priekšmetu apgūšanu.”