AS Grindeks padomes priekšsēdētājs Kirovs Lipmans: „Sasniegtie rezultāti apliecina, ka farmācijas biznesā stabila augšupeja ir sasniedzama ar pārdomātu stratēģiju un eksporta apjomu audzēšanu. Mēs stiprinām savas tirgus pozīcijas, pateicoties koncerna sabiedrību sekmīgai darbībai starptautiskā arēnā.”

Grindeks gatavo zāļu pārdošanas apjoms 2018. gada deviņos mēnešos bija 95,8 milj. eiro un ir palielinājies, salīdzinot ar 2017. gada deviņiem mēnešiem, par 6,1 milj. eiro vai 7%. Pārdošanas apjoms Krievijā, pārējās NVS valstīs un Gruzijā 2018. gada deviņos mēnešos sasniedza 61,1 milj. eiro, kas ir par 2,1 milj. eiro vai par 4% vairāk nekā 2017. gada deviņos mēnešos. Salīdzinot ar 2017. gada deviņiem mēnešiem, 2018. gada deviņos mēnešos ievērojamākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts – Uzbekistānā par 29%, Kirgizstānā par 24%, Kazahstānā par 18%, Armēnijā par 14%, Azerbaidžānā un Baltkrievijā par 9%, Ukrainā par 7%.

Gatavo zāļu pārdošanas apjoms Eiropas Savienības valstīs 2018. gada deviņos mēnešos sasniedza 32,4 milj. eiro, kas ir par 4,3 milj. eiro vai 15% vairāk nekā 2017. gada deviņos mēnešos. Pārdošanas apjoms 2018. gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar 2017. gada deviņiem mēnešiem, Polijā ir palielinājies 4,1 reizes, Čehijā un Horvātijā 2,2 reizes, Dānijā un Zviedrijā par 84%, Somijā par 58%, un Spānijā par 43%.

2018. gada deviņos mēnešos aktīvo farmaceitisko vielu pārdošanas apjoms sasniedza 5,7 milj. eiro, kas ir par 0,45 milj. eiro vai 9% vairāk nekā 2017. gada deviņos mēnešos. Šajā periodā lielākais Grindeks aktīvo farmaceitisko vielu eksports tika veikts uz ES valstīm, Japānu, ASV un Austrāliju. Grindeks pieprasītākās aktīvās farmaceitiskās vielas 2018. gada deviņos mēnešos bija deksmedetomidīns, zopiklons, pimobendāns, oksitocīns, medetomidīns, ftorafūrs, antipamezols, detomidīns.

AS Grindeks valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis: „Grindeks koncerna darbības rezultāti 2018. gada deviņos mēnešos uzrāda stabilu pieaugumu, kas vērojams gan gatavo zāļu, gan aktīvo farmaceitisko vielu realizācijā. Efektīvas mārketinga un pārdošanas aktivitātes, kā arī koncentrēšanās uz kompleksiem risinājumiem pacientu vajadzību apmierināšanai palīdzēs nodrošināt pieaugumu arī turpmāk.”