Projekta dalībniekiem būs iespēja pavadīt vienu dienu zāļu ražošanas uzņēmumā Grindeks un iepazīt vienu, sev tuvāko ar ķīmiju un farmāciju saistīto profesiju: ķīmijas tehniķis analītiķis, ķīmiķis analītiķis, mikrobiologs, vecākais ražošanas farmaceits, reģistrācijas dokumentācijas izstrādes speciālists, reaktora operators, farmācijas tehnologs, farmaceitiskās produkcijas ražošanas operators. Šī ir unikāla iespēja ne tikai saņemt atbildes uz interesējošiem jautājumiem, piemēram, ko tieši analīzē ķīmiķis analītiķis, kā uzvedas mikroorganismi dažādās vidēs, vai kāds ir reaktora darbības princips, un pielietot jau iegūtās skolā zināšanas praksē, bet arī pavadīt vienu dienu kopā ar Grindeks darbinieku, pildot ikdienas darba pienākumus. Ar pilnu profesiju sarakstu var iepazīties šeit.

Grindeks valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis: „Jebkura ceļa sākumā ir svarīgi saprast – kur es gribu nonākt, kāds ir mans galamērķis, pretējā gadījumā tiks zaudēts laiks un enerģija. Ikvienam jaunietim, nonākot karjeras izvēles priekšā, jāizvēlas pareizais virziens. Ķīmijas un farmācijas nozare nepārtraukti attīstās kā Latvijā, tā arī visā pasaulē, un ar ķīmiju saistītām profesijām perspektīvas ir ļoti labas. Strādājot ar skolēniem, mēs vēlamies ne tikai parādīt, cik interesanta var būt ķīmija, bet arī palīdzēt jaunietim saprast, vai ķīmijas un farmācijas ceļš ir īstā izvēle, ar ko saistīt savu profesionālo dzīvi.”

„Profesiju dienas skolēniem” 2019. gadā norisināsies no 13. februāra līdz 13. martam. Lai pieteiktos projektam, Latvijas skolu 9.-12. klašu audzēkņiem līdz 2019. gada 21. janvārim jāsūta pieteikums un motivācijas vēstule uz profesiju.dienas@grindeks.lv. Motivācijas vēstulē jāatbild uz jautājumiem – kāpēc Tu vēlies tuvāk iepazīt „Grindeks” un kāpēc Tevi interesē konkrētā profesija?

Projektā „Profesiju dienās skolēniem” deviņu gadu laikā ir iesaistījušies 412 Latvijas jaunieši, turklāt interese par dalību projektā arvien pieaug – 2018. gadā Grindeks saņēma 150 skolēnu pieteikumus no 42 Latvijas pilsētām un novadiem, no kuriem pēc skolēnu motivācijas novērtēšanas uzaicinājumu piedalīties ieguva 42 jaunieši.