Bruto peļņas rentabilitāte 2017. gada pirmajā pusgadā bija 58%, savukārt tīrās peļņas rentabilitāte bija 9%. 2017. gada pirmajā pusgadā Koncerna saražotā produkcija eksportēta uz 62 pasaules valstīm kopumā par 61,2 milj. eiro, kas ir par 19,9 milj. eiro vai par 48% vairāk nekā 2016. gada pirmajā pusgadā.

Grindeks gatavo zāļu pārdošanas apjoms 2017. gada pirmajā pusgadā bija 61,7 milj. eiro un ir palielinājies, salīdzinot 2016. gada pirmo pusgadu, par 19,5 milj. eiro vai 46%. Pārdošanas apjoms Krievijā, pārējās NVS valstīs un Gruzijā 2017. gada pirmajā pusgadā sasniedza 41,7 milj. eiro, kas ir par 17,8 milj. eiro vai par 75% vairāk nekā 2016. gada pirmajā pusgadā. Salīdzinot ar 2016. gada pirmo pusgadu, 2017. gada pirmajā pusgadā, ievērojamākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts – Krievijā 2,4 reizes, Tadžikistānā 2,1 reizes, Azerbaidžānā par 48%, Ukrainā par 44% un Armēnijā par 26%.

Pārdošanas apjoms Baltijas un citās valstīs 2017. gada pirmajā pusgadā sasniedza 20,1 milj. eiro, kas ir par 1,7 milj. eiro vai 9% vairāk nekā 2016. gada pirmajā pusgadā. Pārdošanas apjoms 2017. gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar 2016. gada pirmo pusgadu, Dānijā ir palielinājies 17 reižu, Čehijā ir palielinājies 2,7 reizes, Ungārijā par 79%, Vjetnamā par 64%, Francijā par 55%, Spānijā par 35% un Polijā par 30%. Pārdošanas apjoms Latvijā 2017. gada pirmajā pusgadā sasniedza 3,6 milj. eiro, un, salīdzinot ar 2016. gada pirmo pusgadu, samazinājās par 0,18 milj. eiro vai par 5%.

2017. gada pirmajā pusgadā aktīvo farmaceitisko vielu pārdošanas apjoms sasniedza 3,7 milj. eiro, kas ir par 0,5 milj. eiro vai 16% vairāk nekā 2016. gada pirmajā pusgadā. Šajā periodā lielākais Grindeks aktīvo farmaceitisko vielu eksports tikai veikts uz ES valstīm, Kanādu, Austrāliju un Japānu. Grindeks pieprasītākās aktīvās farmaceitiskās vielas 2017. gada pirmajā pusgadā bija ftorafūrs, oksitocīns, zopiklons, ksilazīns, pimobendāns un medetomidīns.

AS Grindeks valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis: „2017. gada pirmā pusgada peļņas un apgrozījuma dinamiskais pieaugums norāda, ka esam sekmīgi sasnieguši šim periodam izvirzītos mārketinga un pārdošanas mērķus, īpaši Krievijā un citās NVS valstīs. Mēs augstu novērtējam paveikto, turpinām diversificēt koncerna darbību un paplašināt tirgus pārklājumu. Šādi darbības rādītāju pieauguma tempi motivē Grindeks komandu apzināties stiprās puses un efektīvi izmantot labvēlīgo situāciju tālākai attīstībai.”