Bruto peļņas rentabilitāte 2017. gada pirmajā ceturksnī bija 60%, savukārt tīrās peļņas rentabilitāte bija 14%. 2017. gada pirmajā ceturksnī Koncerna saražotā produkcija eksportēta uz 52 pasaules valstīm kopumā par 29,7 milj. eiro, kas ir par 11 milj. eiro vai par 59% vairāk nekā 2016. gada pirmajā ceturksnī.

Grindeks gatavo zāļu pārdošanas apjoms 2017. gada pirmajā ceturksnī bija 29,6 milj. eiro un ir palielinājies, salīdzinot 2016. gada pirmo ceturksni, par 10,6 milj. eiro vai 56%. Pārdošanas apjoms Krievijā, pārējās NVS valstīs un Gruzijā 2017. gada pirmajā ceturksnī sasniedza 20,5 milj. eiro, kas ir par 10,5 milj. eiro vai 2 reizes vairāk nekā 2016. gada pirmajā ceturksnī. Salīdzinot ar 2016. gada pirmo ceturksni, 2017. gada pirmajā ceturksnī, ievērojamākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts – Krievijā 3,4 reizes, Tadžikistānā 2,6 reizes, Azerbaidžānā 2,4 reizes, Ukrainā par 52% un Kazahstānā par 42%.

Pārdošanas apjoms Baltijas un citās valstīs 2017. gada pirmajā ceturksnī sasniedza 9,1 milj. eiro, kas ir par 0,2 milj. eiro vai 2% vairāk nekā 2016. gada pirmajā ceturksnī. Pārdošanas apjoms 2017. gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar 2016. gada pirmo ceturksni, Kosovā ir palielinājies 3,5 reizes, Francijā ir palielinājies 2,7 reizes, Ungārijā par 45%, Lietuvā par 31% un Vjetnamā par 19%. Pārdošanas apjoms Latvijā 2017. gada pirmajā ceturksnī sasniedza 1,6 milj. eiro, un, salīdzinot ar 2016. gada pirmo ceturksni, palielinājās par 0,04 milj. eiro vai par 2%.

2017. gada pirmajā ceturksnī aktīvo farmaceitisko vielu pārdošanas apjoms sasniedza 1,9 milj. eiro, kas ir par 0,4 milj. eiro vai 30% vairāk nekā 2016. gada pirmajā ceturksnī. Šajā periodā lielākais Grindeks aktīvo farmaceitisko vielu eksports tikai veikts uz ES valstīm, ASV, Austrāliju un Japānu. Grindeks pieprasītākās aktīvās farmaceitiskās vielas 2017. gada pirmajā ceturksnī bija ftorafūrs, ksilazīns, oksitocīns, zopiklons, pimobendāns, detomidīns.

AS Grindeks valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis: „2017. gada pirmā ceturkšņa sasniegtā peļņa un apgrozījums uzrāda strauju un dinamisku kāpumu. Būtiskākais pieaugums sasniegts Krievijā un citās NVS valstīs, kas atbilst koncerna kopējam darbības plānam un uzstādītajam mērķim atgūt šajos svarīgajos tirgos savas pozīcijas. Farmācija ir ilgtspējīgs un daudzšķautņains bizness ar spēcīgu konkurenci – mēs priecājamies par sasniegto, taču ne mirkli neapstājamies izmantot „Grindeks” priekšrocības un zināšanas.”