Bruto peļņas rentabilitāte 2017. gada deviņos mēnešos bija 58%, savukārt tīrās peļņas rentabilitāte bija 7%. 2017. gada deviņos mēnešos Koncerna saražotā produkcija eksportēta uz 69 pasaules valstīm kopumā par 88,8 milj. eiro, kas ir par 24,0 milj. eiro vai par 37% vairāk nekā 2016. gada deviņos mēnešos.

Grindeks gatavo zāļu pārdošanas apjoms 2017. gada deviņos mēnešos bija 89,7 milj. eiro un ir palielinājies, salīdzinot 2016. gada deviņiem mēnešiem, par 23,8 milj. eiro vai 36%. Pārdošanas apjoms Krievijā, pārējās NVS valstīs un Gruzijā 2017. gada deviņos mēnešos sasniedza 58,9 milj. eiro, kas ir par 20,7 milj. eiro vai par 54% vairāk nekā 2016. gada deviņos mēnešos. Salīdzinot ar 2016. gada deviņiem mēnešiem, 2017. gada deviņos mēnešos, ievērojamākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts – Tadžikistānā 2 reizes, Krievijā par 87%, Azerbaidžānā par 40%, Kirgizstānā par 36%, Ukrainā par 28% un Armēnijā par 26%.

Pārdošanas apjoms Baltijas un citās valstīs 2017. gada deviņos mēnešos sasniedza 30,7 milj. eiro, kas ir par 3,1 milj. eiro vai 11% vairāk nekā 2016. gada deviņos mēnešos. Pārdošanas apjoms 2017. gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar 2016. gada deviņiem mēnešiem, Francijā ir palielinājies par 78%, Čehijā par 73%, Spānijā par 52%, Vjetnamā par 47%. Pārdošanas apjoms Latvijā 2017. gada deviņos mēnešos sasniedza 5,4 milj. eiro, un, salīdzinot ar 2016. gada deviņiem mēnešiem, samazinājās par 0,05 milj. eiro vai par 1%.

2017. gada deviņos mēnešos aktīvo farmaceitisko vielu pārdošanas apjoms sasniedza 5,3 milj. eiro, kas ir par 0,6 milj. eiro vai 12% vairāk nekā 2016. gada deviņos mēnešos. Šajā periodā lielākais Grindeks aktīvo farmaceitisko vielu eksports tikai veikts uz ES valstīm, Kanādu, Austrāliju un Japānu. Grindeks pieprasītākās aktīvās farmaceitiskās vielas 2017. gada deviņos mēnešos bija zopiklons, oksitocīns, pimobendāns, ftorafūrs, ksilazīns un medetomidīns.

AS Grindeks valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis: „Grindeks koncerns šī gada deviņos mēnešos ir uzrādījis nozīmīgu apgrozījuma kāpumu. Sīvajā farmācijas uzņēmumu konkurencē esam sasnieguši ievērojamus rezultātus – veiktie ieguldījumi mārketinga un pārdošanas stiprināšanā sevi ir attaisnojuši, uzrādot sekmīgu atdevi un paverot jaunas pārdošanas iespējas. Arī nākotnē galvenokārt koncentrēsimies uz eksporta pieauguma veicināšanu un produktu portfeļa attīstību.”