Pētījumā tika noskaidroti Latvijas 100 eksportējošie zīmoli, kas veido Latvijas valsts tēlu ārpus tās robežām, informēja kustības pārstāvji.

Starp Latvijas 100 eksportējošajiem zīmoliem minēti “airBaltic”, “Aloja-Starkelsen”, “Arbo”, “Baltic Candles”, “Biolar Centrs”, “Brīvais vilnis”, “DEAC”, “Dobeles dzirnavnieks”, “Evopipes”, “Film Angels Studio”, Grindeks, “Groglass”, “Latfood”, “Latvijas Balzams”, “Latvijas Finieris”, “Lauma Fabrics”, “Livonia Print”, “Madara Cosmetics”, “Nordtext”, “NP Foods”, “Primekss”, “Pure Food”, “SAF Tehnika”, “Staļi”, “Stenders”, “Tilde”, “UPB”, “Valmieras Stikla šķiedra” u.c.

Kustības pārstāvji norādīja, kad drīzumā tiks noskaidroti 20 labākie Latvijas eksportējošie uzņēmumi.

“The Red Jackets” mērķis ir izveidot Latvijas spēcīgāko eksporta zīmolu izlasi un apzināt, kāds patlaban ir Latvijas eksporta tēls. Kustības pamatideja ir radīt vienotu, uzrunājošu, saprotamu stāstu par Latviju kā izcelsmes valsti – no kurienes nākam, kas ir mūsu vērtības, ar ko atšķiramies – un iedrošināt visus eksportējošos uzņēmumus izmantot šo stāstu, lai to komunikācija būtu vienota, apvienojot vērtības un kvalitātes.

“The Red Jackets” idejas līdzautore un eksporta pakalpojumu kompānijas SIA “GatewayBaltic” direktore Inese Andersone norādīja, ka ideja radīt “The Red Jackets” dzima, ikdienā strādājot ar eksportējošiem uzņēmumiem un redzot, cik daudzi no Latvijas uzņēmumiem ražo lieliskus produktus vai pakalpojumus, bet tikai neliela daļa māk tos profesionāli pasniegt. “Tādēļ esam nolēmuši kopīgiem spēkiem godināt Latvijas izcilākos eksportētājus “The Red Jackets” un meklēt uzlecošās eksporta zvaigznes, jo tieši šie piemēri iekaro pasauli, veidojot Latvijas tēlu,” uzsvēra Andersone.